PODNETY – NÁZORY – KOMENTÁRE ( dočasné fórum )

[cartpauj-pm]

27 komentárov pri “PODNETY – NÁZORY – KOMENTÁRE ( dočasné fórum )

  1. Tymto pozdravujem taxikara, kt. siel okolo zastavky dvory smer petrzalka tak 70+ (je tam 60tka) a zjavne neuniesol, ze musel obiehat z prava (kedze v meste je priebezna jazda, takze vsetko v poho). Vytrubil ma a popri tom vystrcil svoj prostrednik von z okienka aby ukazal svoje IQ.

    Pani a damy, ked si s takymito individuami nespravite poriadok, jedine Uber, kde tak nejak z povahy systemu su takyto ludia odfiltrovani velmi rychlo.

  2. Dobrý deň,
    10.02. 2017 som využila prepravu taxíkom z hlavnej stanice na letisko (v BA), vozidlo: BL317KA, dráha: 9 km, cestovné: 26,90 Eur, čas: 10,46 h, vodič: p. Imrich Molnár.
    Nie, dôvodom môjho písania nie je cena, aj keď ju považujem za prehnane vysokú. Omnoho negatívnejšie pocity vo mne zanechal interiér auta – špina, na sedadlách škvrny, zápach… FUJ!!! Uvedomujem si, že tieto “stopy” zanechali po sebe zákazníci, ale to, ako je auto (ne)udržiavané je predsa vizitka vodiča a v tomto prípade teda veľmi úbohá… Len veľmi sporadicky cestujem MHD, autobusom, či vlakom, no tento taxík v porovnaní s poriadkom v nich bol teda poriadny hnus. Ďalším zaujímavým momentom bolo ignorovanie povinnosti vydať pokladničný doklad, dokonca som ho musela žiadať opakovane. Verím, že v radoch taxikárov sú aj seriózni jednotlivci, obávam sa však, že ich je ako šafránu…
    B. Ragačová, Prešov

  3. Dobry, možete mi niekto vysvetliť ako je možne , alebo podla čoho mohol mat taxikár (BL 019 CL) nastavený taxameter, ak z Trnavského mýta do Petržalky na Bradacovu ulicu mi nauctoval 29.50…

  4. Zdravim kolegovia na koho sa mame obratit so staznostou,ze v nasom mesteMichalovce pracuje skoro 50% ludi v taxisluzbach bez potrebnych dokladov,bez preukazov vodicov taxisluzby,bez psychotestov a bez lek.potvrdenia?Ďakujem za odpoved

  5. Milan, v tom pripade tu máme problém, nakoľko takú možnosť nepoznám. Čas strávený vo vozidle tiež nie je zadarmo..

  6. Odpoveď Janovi.
    Nie, nestačí. Stojné zákazník platí, keď čaká zákazníka pri prerušení jazdy, alebo pred nástupom na adrese. Ale ja som jazdu neprerušoval a chcem platiť za prejdenú vzdialenosť a nie za čas strávený v aute !!!

  7. Milan, je pekne ze to bola rovnaka trasa a rovnaka taxisluzba ale urcite to bol rozdielny čas. Tipujem to na takú mensiu zacpu, že? Taxametre v jazde pocita sumu podla prejdenej vzdialenosti. Ak vozidlo stoji, pripocitava sadzbu za stojne.. Staci tak?

  8. Som klient,
    vysvetlite mi, páni taxikári, ako je možné toto. Išiel som z Jašíkovej na Bebravskú, po Hradskej, raz 10 min za 5€ a druhý krát 30 min za 8,50 €. Ako máte nastavené taxametre, na čas alebo na km ????
    P.S. Tou istou trasou a taxislužbou.

  9. Preco uber dokaze spravit rovnaku vzdialenost ako vy za 20 eur … uber ya pat ci dokonce menej ??? Cim to je ?

  10. z uberom treba zacat hned!
    navrhujem si ich objednat, zablokovat a pockat na policiu kedze sa moze jednat o trestný čin neoprávneného podnikania nemali by s tym mat problem.
    hned by tu bol klud…

  11. Zdravim pani jedna otazocka dost vazna akoze z Uberom co hodlame spravit? Budeme sa len tak necine pozerat alebo sa nieco bude diat

  12. Podla zakona si povinny vydavat doklad z taxametra aj z ERP… Vynimka sa tyka iba VRP, z ktorej nemusis davat dalsi doklad… Teda pri ERP odchadza zakaznik z dokladom z taxametra aj z ERP a pri virtualnej pokladnici staci doklad z taxametra a ciastka musi byt hned zaevidovana v aplikácii VRP.

  13. Kolegovia, ja nepatrim bohuzial medzi tych, ktori su schopny vyuzivat virtualnu RP z objektívnych dovodov. Preto ma zaujima jedina vec. Ak budem pouzivat elektronicku RP..musim zakaznikovi vydat len blocek z ERP alebo stale aj z taxametru, teda po kazdej jazde tlacit aj z ERP aj z taxametra???. Dakujem za odpoved

  14. a co sa beznych prevadzok tyka taxik nieje nicim iny akurat prevadzka v ktorej sa ponukaju sluzby je mobilna. teda v konecnom dosledku nevidim ziaden problem v plikovani ERP do taxikov.ale na strane druhej neviem ci to vyriesi dany problem ktory tu cele roky pretrvava. a to je uroven poskytovania sluziab a obmedzovanie rozvoja co sa kvality tychto sluzieb tyka.A to by sa malo riesit prioritne. A nie pisat peticie proti zavedeniu ERP.konkretne mam na mysli problem cenoveho obmedzovania zo strany majitelou dispecingov, Presnejsie direktivne nanutenie polovicnej zlavy na jazdnom, pouzivanie loga dispecingu…a podobne…podla mojho nazoru je to v rozpore so zakonom a nazval by som to vydieranim. dalej by sa mala riesit otazka ciernych taxikov. Ako je mozne ze dispecing zadava objednavky vedome soferom ktory nemaju vyriesenu povinnost mat licenciu. a v neposlednom rade otazka stanovisk…vieme a pozname vsetci vystavanie po pumpach a parkoviskach…Preco sa tieto veci neriesia interne miesto obiehania ministerstiev a podobnych institucii?

  15. Jano, nespajam to iba pre porovnanie som uviedol . ale ERP eviduje aj zmenu sadzby a na vytlacenej uctenke to bude jasne rozdelene. ja to mam aj teraz na uctenke rozdelene.ked pocas jazdy menim sdzbu na uctenke je jasne rozpisane kolko som siel na jednotke a kolko na dvojke, kolko je priplatok a kolko km som presiel.aj cena je rozpisana. a co sa tyka rozmerov ERP tak dnes su uz pokladne velmi kompaktne takze sa kludne zmestia na palubovku. ale co sa tyka konkretne ERP pre taxik, tak pokial mam pravdive info tak ma to byt riesene softwarovo priamo v taxametri a tlacene na uctenku. A mozno som zle pochopil podaktore prispevky ale co citam tak sa tu hodlaju pisat peticie proti tymto ERP.reagoval som iba na toto.

  16. Roman, nikto sa ziadnych registracnych pokladnic neboji, to za prve, za druhe: Spajat dohromady bezne obchodne prevadzky z instalaciou ERP vo vozidle je trosku scestne povedal by som, jedine teda, ak by zakaznikom neprekazalo odstavenie sedadla spolujazdca, lebo inak si neviem predstavit, kde by si tu ERP mal a za tretie nie menej dolezite: Klavirovanie nema bohuzial nic spolocne s ERP ako takou, nakolko do ERP sa zadava konecna cena z taxametra. Ku klavirovaniu dochadza ak teda dochadza priamo na taxametri za samotnej jazdy a nie po jej ukonceni….

  17. nechapem preco sa tych registracnych pokladni tak bojite??? ved je to uplne samozrejma vec v kazdej prevdzke na slovensku aj v europe…alebo sa bojite ze nebudete v tych lacnych firmach klavirovat na taxametroch??? a samozrejme odvadzat dane a vsetky poplatky tak ako sa ma? no jasne 0,50€/km je asi tak malo ze po odpocitani poplatkov z trzby si budete musiet ist niekde pozicat?

  18. uz sa konecne zobudte. na co ziadat mesto o stanovenie ceny? ved je slobodna tvorba cien. mesto nemoze urcovat subjektu cenu poskytovanych sluzieb. odvija sa od nakladov. A 0.50€ za km je uboho malo.majitel dispecingu si dohodne zlavu na jazdnou u svojich partnerov ako su nadnarodne spolocnosti za takuto nizku cenu a nuti soferov, cize ine pravne subjekty aby znasali financnu tarchu. preco taxikar nejazdi za 1.50€ a zakaznik si potom koze uplatnit zlavu u majitela dispecingu???preco majitel dispecingu neuctuje polovicne poplatky za vysielacku a stanoviska??? Kedy sa uz konecne zobudite? A zacnete jazdit na prvej sadzbe?

  19. chlapci pridávate informácie zo starého zákona, prečítajte si nasledovné informácie k povinnosti používania ERP pridané na stránku Finančnej správy dňa 8.12.2014:
    “V prílohe č. 1 zákona o ERP došlo novelou zákona k rozšíreniu služieb, ktoré podliehajú povinnosti evidencie tržieb v ERP, resp. VRP. Novelizovaná príloha č. 1 vrátane nadpisu znie:
    SLUŽBY, NA KTORÉ SA VZŤAHUJE POVINNOSŤ EVIDENCIE TRŽIEB V ELEKTRONICKEJ REGISTRAČNEJ POKLADNICI
    ALEBO VO VIRTUÁLNEJ REGISTRAČNEJ POKLADNICI

    49.32
    Taxislužba
    ….”
    https://www.financnasprava.sk/_img/pfsedit/Dokumenty_PFS/Infoservis/inf_dan_col_povinnostiam/erp/2014/2014_12_09_pouzivanie_erp.pdf

    “Druhou podstatou novely zákona je rozšírenie prílohy č. 1 k zákonu č. 289/2008 Z. z. o používaní elektronickej registračnej pokladnice a o zmene a doplnení zákona Slovenskej národnej rady č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení účinnom od 1. januára 2015 (ďalej „zákon o ERP“) o nové služby, na ktoré sa vzťahuje povinnosť evidencie tržieb v ERP alebo vo VRP.
    Ide o nasledovné nové, v prílohe č. 1 doplnené služby: …kód 49.32 Taxislužba,…”
    https://www.financnasprava.sk/_img/pfsedit/Dokumenty_PFS/Infoservis/inf_dan_col_povinnostiam/erp/2014/2014_12_09_virtualne_erp.pdf

    tak sa už konečne zobuďte! nemáme žiadne výnimky, nič nie je pozastavené!

  20. Registračné pokladne.
    Vybrané služby, ktoré nepodliehajú povinnosti evidencie tržieb v pokladnici
    Prepravné služby

    Prepravné služby, t.j. služby súvisiace s prepravou osôb (taxislužba a pod.) nie sú medzi službami uvedenými v prílohe č. 1 zákona o ERP, preto tržby prijaté v hotovosti za poskytnutie tejto služby podnikateľ nie je povinný evidovať v pokladnici.

    Stránka Finančnej správy :
    https://www.financnasprava.sk/sk/podnikatelia/dane/pouzivanie-ERP

  21. Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja spustilo informačný portál INFOTAXI.SK. Na portáli sa dozviete všetky potrebné informácie pre podnikanie v taxislužbe.
    http://www.infotaxi.sk/

  22. V prípade nehody a poškodenia Vašeho vozidla, pokiaľ bude nepojazdné a bude v servise, aby ste mohli ďalej pracovať ,UTB Vám môže zabezpečiť náhradné vozidlo formou prenájmu. Táto ponuka je len pre členov UTB s platným členským preukazom.

  23. AUTO-CLEAN s.r.o.
    Trenčianska 56/C
    Rozadol/-2 poschodie
    tel.:0918 686 682, 0902 620 222
    http://www.auto-clean.sk
    PNEUSERVIS, SERVIS, AUTOUMYVÁREŇ
    - poskytne pre členov UTB s platným členským preukazom 30% zľavu na všetky práce a umývanie vozidiel.
    - v prípade záujmu je potrebné sa telefonicky objednať a nahlásiť, že sa jedná o člena UTB a následne sa preukázať platným členskym preukazom.

  24. Gramatika týmto ľuďom nehovorí asi nič.
    Neviem, aký pracovný čas majú namysli, veď predsa nie som ich zamestnanec a pracovný čas si určujem sám.
    Zaberám miesto na stanovisku? Riadne som si ho zaplatil a to, čo robím so svojím súkromným telefónom, nemusí nikoho zaujímať.
    Nemôžem mať na vozidle inú značku? V tomto prípade by som porušoval zákon, veď už obchodné meno je iná značka a zákon jasne prikazuje, umiestniť ho na predných dverách. Majitelia si zrejme myslia, že si kúpili aj naše vozidlá, o chvíľu nám budú diktovať na akej pumpe máme tankovať, kde máme piť kávu a možno, si kúpa aj nás.
    Je zaujímavé, aké silné reči sa vedú na pumpách, ale len mizivé percento z nás sa týmto nezmyslom a výmyslom postaví.

  25. Ahojte.
    Bosovia v Hello Taxi vymysleli toto. Citujem:

    Vážený kolegovia
    Nakoľko v poslednom čase registrujeme stále zvyšujúci sa počet nevybavených objednávok, sme nútení pristúpiť k zákazu prijímania objednávok taxikárov z iných aplikácií ako je helloclient.
    Ak niektorí z kolegov majú nainštalovanú aplikáciu hopin, túto aplikáciu môžu využívať len mimo ich pracovného času v hello Taxi. Ak bude zistené dispečingom, že niektorí s taxikárov pracujú súčasne s obidvomi aplikáciami a zároveň zaberajú miesta na našich stanovištiach je dispečerka povinná takémuto kolegovi dať zákaz preberania objednávok na najbližších 24 hodín. Zároveň je zakázané mať označené vozidlo inou značkou ako je hello Taxi.
    Pri opakovanom zistení tohto porušenia bude takýto taxikár pokutovaný až do výšky100,-Eur alebo s ním bude ukončená zmluva o poskytovaní dispečerských služieb.
    Za pochopenie vopred ďakujeme.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


× 7 = dvadsať jeden

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>